shop roku vítěz
Sleva na
první nákup
Rychlý výběr
na 3 kliknutí
Poštovné
již od 69 Kč
Bezproblémové
reklamace
Vše skladem,
ihned odesíláme!

Administrativní podpora pro účetní a vedení společnosti

Informace o pracovním místě

Jsme společnost s mnohaletou tradicí, která se řadí mezi největší internetové obchody na trhu s dárkovými předměty.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní podpora pro účetní a vedení společnosti. Náplní práce je komunikace s vedením, našimi zaměstnanci, brigádníky a externí účetní. Vyřizování telefonátů, e-mailů, nábory nových lidí a přípravy pracovních smluv. Zpracování mezd a přijatých faktur. Podpora v oblastech účetnictví, auditu, bezpečnosti práce, financí a zákaznické podpory. Práce na rozvojových projektech společnosti (například zahraniční expanze). Pracovní doba je od pondělí do pátku a o vánoční sezóně na směny (dopolední a odpolední). Místo výkonu práce - Tábor.

V případě zájmu nezapomeňte, prosím, zaslat Váš životopis.

Požadujeme

  • Uživatelskou znalost práce na PC a MS Office
  • Komunikativnost, spolehlivost a pečlivost
  • Schopnost pracovat v týmu
  • Zájem se rozvíjet a zlepšovat
  • Vhodné i pro absolventy - Znalost angličtiny výhodou

Nabízíme

  • Smlouva na HPP
  • Mzda 25 000 - 31.500 Kč - podle schopností
  • Přátelský a mladý kolektiv

Kontakty

E-mail: prace@4leaders.cz

Mobil: +420 770 182 659