Sleva na
první nákup
Rychlý výběr
na 3 kliknutí
Poštovné
již od 69 Kč
Bezproblémové
reklamace
Vše skladem,
ihned odesíláme!

FAQ

Jak daný produkt objednám?

Nejprve si najedete na příslušné zboží, které chcete objednat. Buď ho vyhledáte v okénku určenému pro vyhledávání, nebo ho najdete prolistováním kategorií webu. Produkt můžete objednat také rovnou z kategorie. Pokud Vás zajímají specifikace produktu a popis (k čemu produkt slouží atd.), rozkliknete daný produkt, kde získáte více informací. Pokud produkt chcete objednat, vpravo uprostřed vyberete množství a kliknete na tlačítko Koupit. Objeví se Vám oznámení, že zboží bylo přidáno do košíku. Dále můžete pokračovat v nákupu stejným způsobem a přidávat zboží do košíku. Pokud už si nepřejete pokračovat v nákupu, stačí vpravo nahoře rozkliknout zmíněný Košík. Zde vyplníte údaje pro doručení označené hvězdičkou a zvolíte způsob dopravy, platby a případně doplníte i nějakou poznámku (např. prosím daný produkt v červené bavě – pokud je v nabídce). Pak už jen stačí zaškrtnout informaci: Souhlasím s podmínkami služby, a kliknout na ODESLAT OBJEDNÁVKU. Následně Vám na email přijde potvrzení objednávky se všemi náležitostmi či návodem, jak máte zaplatit objednané zboží.

Jsou produkty z Číny?

Ano, část našeho sortimentu dovážíme z Číny. Dále nabízíme mnoho produktů od tuzemských, německých a dalších dodavatelů. U produktů z Číny dbáme především na to, aby vybrané zboží co nejvíce vyhovovalo zákazníkům. Máme k porovnání několik variant daného produktu - různé druhy kvality za různé ceny a vždy volíme tu, která je nejlepší z hlediska kvalita/cena. Tato rovnice pak vede k oboustranné spokojenosti – zákazníci mají za dobré peníze produkt, který funguje, a my se tak můžeme bez problému vyvarovat nespokojenosti s daným produktem a případným reklamacím.

Možnosti dopravy

Pro doručování zboží využíváme 3 přepravní společnosti: PPL kurýrní službuČeskou poštu a Zásilkovnu.

Ceny dopravy jsou následující:

Přepravní společnost

Platba předem (na účet, kartou)

Platba dobírkou

Zdarma při objednávce nad

1. PPL kurýrní služba

od 79 Kč

od 109 Kč

1 999 Kč

2. Česká pošta

59 Kč

89 Kč

1 999 Kč

3. Zásilkovna                  

69 Kč                                                       

69 Kč*

1 999 Kč

* Cena je pro všechny výdejní místa Zásilkovny stejná - 69 Kč. Seznam výdejních míst naleznete zde na tomto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky

4. Osobní odběr

Zdarma

Zdarma

Zdarma

je ZDARMA a IHNED! Zboží je možné v neposlední řadě osobně vyzvednout i u nás v Táboře na pobočce.


Adresa pro osobní odběr je: Pod Kozím hrádkem 635, 391 56 Tábor-Měšice-Sv. Anna (Odkaz na mapy – zde)

Kdy dostanu zásilku?

PPL - Při objednávce do 13:00 garantujeme předání zásilky na přepravní společnost ještě ten samý den. Zásilku zpravidla obdržím již následující den (neplatí při platbě převodem, o víkendech a svátcích).

Česká pošta - Při objednávce do 13:00 garantujeme předání zásilky na přepravní společnost ještě ten samý den. Zásilku zpravidla obdržím již následující den (neplatí při platbě převodem, o víkendech a svátcích).

Osobní odběr v Táboře: Ihned k odběru (otevírací doba: 8.00 -11.00 – 12.00-15.30 ve všední dny ).

Zásilkovna – Při objednávce do 13:00 bude zboží připraveno k odběru za cca 3-4 pracovní dny.

Objednávky vyřizujeme ihned! U objednávek přijatých do 13:00 odesíláme ještě ten samý den. Jakmile jsou však předány dopravci, je už v jeho kompetenci čas a doručení balíků. Po předání balíku Vám přijde e-mail nebo sms zpráva od daného přepravce s možností sledovat zásilku. Informace o zásilce tak řešte prosím se zvoleným dopravcem!

Možnosti platby

1) Dobírkou či hotově - zboží uhradíte při převzetí zboží
2) *Bankovním převodem
3) Online platební kartou

*Pokud si zvolíte způsob platby bankovním převodem, doporučujeme při platbě z Vašeho účtu zaslat potvrzení o platbě na náš e-mail info@darky.cz. Urychlíte tím vyřízení Vaší objednávky. Pokud potvrzení nepošlete, zboží bude expedováno až po připsání částky na náš účet, což trvá zpravidla dva pracovní dny.

Jak a kde můžu zásilku sledovat?

Po odeslání zboží z našeho skladu a předání zboží přepravci, kterého si zvolíte v objednávce, Vám přijde od přepravce e-mail s číslem balíku. O stavu balíku vás od této chvíle bude informovat právě daný dopravce.

Číslo Vašeho balíku opíšete či zkopírujete a vložíte do příslušného pole k vyhledávání balíků na těchto internetových stránkách:

1)      U PPL dopravy: https://www.ppl.cz/ (pole vlevo nahoře)

2)      U České pošty: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

3)      U Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Zde můžete zjistit, kde se Váš balík nachází a kdy Vám bude přibližně doručen.