shop roku vítěz
Sleva na
první nákup
Rychlý výběr
na 3 kliknutí
Poštovné
již od 54 Kč
Bezproblémové
reklamace
Vše skladem v ČR,
ihned odesíláme!

Práce v e-shopu - koordinátor směny skladu

Pomůžeš nám rychle a efektivně vyřídit objednávky pro naše zákazníky? Jsme společnost s mnohaletou tradicí, která se řadí mezi největší internetové obchody na trhu s dárkovými předměty, a abychom si tuto pozici udrželi, hledáme mezi sebe koordinátora směny ve skladu. 

Nabízíme náborový příspěvek 30 000 Kč.

Jaká bude Tvoje náplň práce?

Povedeš svůj tým lidí, rozdělíš práci a pomůžeš s rychlým vyřízením a expedováním objednávek.
Pracovní doba se odvíjí od počtu objednávek, a protože nechceme nechat naše zákazníky dlouho čekat, fungujeme kromě pracovních dnů také v neděli. V předvánoční čas nabíháme v plné polní na dvousměnný provoz. Naše dárky denně dělají radost stovkám lidí. Proto potřebujeme, aby se k zákazníkům dostaly vždy včas. :)

Jaký je pro nás ideální adept?

  • Schopný organizovat lidi, pracovat s nimi a vést je
  • Zodpovědný, komunikativní, pracovitý a ochotný
  • S proaktivním přístupem, týmových duchem a selským rozumem
  • Ovládá práci na počítači - máme vlastní systémy a programy, se kterými Tě rádi naučíme
  • Férový - pokud se něco pokazí, vyřešíme to společně

Co Ti za to nabídneme?

  • Smlouvu na HPP na dobu neurčitou
  • Mzdu ve výši 32 000 - 35 000 Kč
  • Příplatky za práci o víkendu či ve svátek
  • Náborový příspěvek 30 000 Kč po uplynutí 6měsíční zkušební doby
  • Dovolenou 4 týdny
  • Zaškolení s našimi systémy a programy
  • Odpovědnou činnost, od které se odvíjí spokojenost našich zákazníků
  • Možnost rozvíjet své schopnosti a dovednosti
  • Slevy na firemní produkty
  • Čisté a komfortní prostředí moderního skladu, příjemný kolektiv
  • Vodu, kávu, čaj - k dispozici na pracovišti zdarma

Jestli Tě nabídka zaujala a chceš se přidat do našeho týmu, napiš na email: prace@4leaders.cz, nebo zavolej na telefon: +420 380 070 300.